środa, 9 sierpnia 2017

"Przebudzenie Lukrecji" - Laura Adori


Czy łatwiej zrobić karierę za granicą, czy znaleźć mężczyznę swojego życia?

Autor: Laura Adori
Liczba stron: 320
Wydawca: Wydawnictwo Lira

Jeśli jesteś fanem perypetii Bridget Jones, to myślę że "Przebudzenie Lukrecji" również skradnie Twoje serce. 
Kim jest Lukrecja? Niby słodkie imię, nieprawdaż? Jednak jakże złudne, na przekór imieniu, jej żywot wcale nie jest taki kolorowy, ani słodki. Coraz bliżej jest jej do czterdziestki, a w pobliżu totalny brak faceta, czy też stabilizacji. Jednego dnia dotychczasowe priorytety ulegają destrukcji. Prosto z pięknego kraju, jakim są Włochy, postanawia wrócić do kraju ojczystego, Polski, by tam odnaleźć samą siebie, a co najważniejsze - ukochanego.
"Przebudzenie Lukrecji" jest lekka, bardzo subtelna, która porusza bardzo odważne tematy życiowe, a autorka nie skrywając nieśmiałości, rozśmiesza czytelników z dawką przeróżnych podtekstów. Nie będę ukrywać, że w tej powieści bohaterowie niekiedy mnie drażnili, ale to ONA należy do tych książek, których aż chce się czytać, czytać i czytać! 
Niecierpliwie czekam na drugi tom!

Ocena: 4,2/5

Dzięki Wydawnictwu LIRA poznałam tę słodko-gorzką powieść.


Oczywiście wiem, że niewiele zdradziłam Wam na temat tej książki, jednak nic innego nie jestem w stanie napisać, jak tylko zachęcić was do czytania fenomenu Laury Adori! Zapewniam totalny ubaw przy niej i kilka wzruszeń oraz ogromny zachwyt, ale nie możecie zapomnieć o dużym kubku kawy czytając. BO NA PEWNO NIE ZAŚNIECIE NIE KOŃCZĄC JEJ.



14 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że to książka idealna na nadchodzące jesienne wieczory. Możliwe, że się na nią skuszę gdy już znudzą mi się kryminały :)
    http://warkoczslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, książka musi być bardzo przyjemna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja recenzja bardzo mnie zaciekawiła, na pewno przeczytam :)
    Pozdrawiam
    https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Króciutka recenzja ale za to jaka zachęcająca :)
    NA pewno wkrótce przeczytam tę pozycję :)
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sięgnąć po tą pozycję i to jak najszybciej. Ostatnio potrzebuję takich lekkich książek.
    https://zakatek-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi świetnie :) Jak pojawi się w bibliotece to wypożyczę i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się w sam raz na wakacje, lekka i zabawna :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się lekka i miła, ale najpierw zamierzam w końcu przeczytać "Bridget", bo wstyd mieć takie zaległości ;)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tylko pierwszy tom Bridget Jones, ale mi się podobało, więc niewykluczone, że kiedyś sięgnę i po historię Lukrecji ;)

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa i zachęcająca recenzja i sięgnę po tą książkę jeszcze w te wakacje! Pozdrawiam serdecznie! :) Zapraszam także na mój blog https://slodkiswiatmariki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak parę słów więcej by się o książce przydało ;P Opowiedz o bohaterach, o stylu, o fabule, po jednym akapicie na temat. To co masz na końcu to tylko podsumowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc, może jak zbiorę siły to zrobię poprawkę wpisu. ;-)

      Usuń
    2. W sumie, miałam w zeszycie zapisaną fabułę, ale uznałam, że w ten sposób bardziej zaciekawię osoby, które czytają mojego bloga, ale edytuję jak nabiorę trochę energii. :-)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawa recenzja, kiedyś na pewno sięgnę po tę książkę ! :)
    Pozdrawiam
    https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń