niedziela, 6 sierpnia 2017

Początek musi się w końcu zacząć!

Panie Boże, co ja wyprawiam?
Początki bywają naprawdę ciężkie, ale jak łatwo się pisze... Zapewne lepiej, niż produkować się na video, np. na yt. Chyba powinnam się przedstawić, więc tak, jestem Ola, mam 19 lat i pochodzę z województwa wielkopolskiego. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga. A co wy możecie tu znaleźć? Dużo książek i moich myśli (niby recenzje). Szczerze powiedziawszy, nigdy nie pisałam czegokolwiek o książkach, więc nawet jeśli mi nie będzie szło, to liczę na W A S, na wasze rady i krytyki, których nie boję się, więc zawsze i wszędzie będziecie mogli walić śmiało. Co mnie skłoniło do tego kroku, którego nazywam "skok na głęboką wodę"? Kocham książki, sama piszę jakieś tam wiersze, a raczej przemyślenia, opowiadania. Nie unikam księgarni, książki masowo pochłaniają mój portfel, a także umysł. Jest 21:40 a ja o tej porze piję kawę i zebrałam się, żeby mieć kolejne konto w sieci. Możecie również znaleźć mnie na instagramie, o nazwie @poczytujac Niebawem pojawi się tu pierwsza próba pisania recenzji, także bądźcie cierpliwi na moje wypociny.
Zaczytanej nocki!

10 komentarzy:

  1. Wow, blog wygląda super! 😍
    Powodzenia w prowadzeniu go, jestem pewna, że będzie świetnie 💞
    Pozdrawiam!
    https://beetroootreads.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci kochana! Ściskam mocniutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga!
    Zostaję na dłużej, bo ciekawi mnie to jak Ci pójdzie :D
    Buziaki! www.calm-inside-the-storm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ciekawi to, jak to będzie, haha.;-)

      Usuń
  4. Powodzenia kochana 😊 ja też jakieś 2 tygodnie temu zaczęłam, więc wiem jak się zapewne denerwujesz 🙈 będzie dobrze! Czekam na pierwszą recenzje i zaobserwowałam Cię żeby być na bieżąco 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam, maobmaze.blogspot.com

      Usuń
    2. Już wkrótce coś się tutaj pojawi. Dziękuję kochana! :)

      Usuń
  5. Podoba mi się to tło z ptakami! W prowadzeniu bloga życzę powodzenia, nie taki diabeł straszny :) Tylko proszę, daj większą czcionkę ;-;

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana z niecierpliwością czekam na pierwszą recenzję! Będzie dobrze! Przecież zawsze musi być ten pierwszy raz ! :) buziaki Kasia :)
    kasiaxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń